به وبلاگ فن اوری خوش امدید

فن آوری


منتخبی از مطالب وبلاگ فن اوری

دریافت پسورد و یوزرنیم انتی ویروس نود 32 به صورت روزانه(دریافت username & password)

(دریافت username & password)

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور چک اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای Disc" می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

یوزرنیم و پسورد نود 32 در ادامه مطلب

ادامه نوشته

فن اوری


superpower.blogfa.com
fanavari.s2a.ir
fanavari.760.ir
fanavari.tk

گوگل کروم چگونه رنگ سایت شما را تشخیص می دهد؟

اگر کاربر مرورگر معروف گوگل کروم هستید، حتما صفحه پیشفرض گوگل کروم (chrome://newtab) که پربازدیدترین سایت های مشاهده شده توسط شما را نمایش می دهد می شناسید.

کروم در زیر تصویر بند انگشتی از هر سایت، نواری را نمایش می دهد که برای هر سایت، رنگ منحصر بفردی دارد. منشا این رنگ ها از کجاست؟ آیا استفاده شدن از این رنگ ها در خود سایت، اتفاقی است؟ تشخیص این رنگ ها چگونه صورت می گیرد؟

در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

mostvisited

اگر موضوع مورد علاقه شما طراحی است، به احتم...

ادامه نوشته

راهنمای خرید دوربین عکاسی: هر آنچه باید قبل از خرید دوربین بدانید


مدتی پیش بود که در خبرها درباره دوربین عکاسی جستجو می‌کردم. مواجهه با اصطلاحات گوناگونی که نقد و بررسی‌های این دستگاه‌های دیجیتالی را در بر می‌گرفت، ما را به این واداشت تا با جستجو در مقالات عکاسی، راهنمای خرید یک دوربین عکاسی مناسب را به رشته تحریر در آوریم. اگر مایل هستید که با زبانی ساده به خرید دوربین عکاسی بپردازید، با ما همراه شوید.

photography-beginner.jpg

ادامه نوشته

سونی ۱۱ درصد از سهام الیمپوس را بدست می آورد

شرکت سونی حدود ۱۱ درصد از سهام شرکت الیمپوس با قیمت ۶۴۴ میلیون دلار با هدف پیشرفت در تصویربرداری پزشکی و لنز دوربین ها را خریداری نمود. این مشارکت همچنین با هدف توسعه الیمپوس و تسلط آن بر بازار آندوسکوپ های پزشکی و همچنین توسعه تکنول...

ادامه نوشته

ال‌جی از سامسونگ شکایت کرد

ال‌جی از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده و مدعی شده، این شرکت در ساخت محصولاتش امتیازات این شرکت را نقض کرده‌ است.

 تاکنون اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رقبا، سامسونگ را بارها به دادگاه کشانده و وی را مجبور به پرداخت جریمه‌های سنگینی کرده است. اما این بار اپل نیست که از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده، بلکه همتای کره‌ای آن، ال‌جی است.

...
ادامه نوشته

دو کارت گرافیک جدید از ان ویدیا: کپلر ارزان قیمت

660

کارت گرافیک های انویدیا با معماری کپلر جزو محصولات دوست داشتنی بازار به حساب می آیند اما مشکل اصلی قیمت بالای آنها است. اما انویدیا سر انجام دو مدل با قیمتی نسبتا مناسب وارد بازار می کند. GeForce 660 و ۶۵۰ آمده اند تا آنها توازن بین بازدهی و قیمت را برقرار کنند.

اگر یک بازی خور به حساب می آیید و به دنبال خرج زیاد نیستید می توانید سراغ مدل ۶۶۰ بروید. این مدل می تواند اکثر بازی ها را با تنظیمات بالا بر...
ادامه نوشته

فیلتر شدن گوگل و جیمیل در ایران

OriginalGoogleLogo

ماجرا از شب گذشته آغاز شد. ابتدا گزارش‌هایی در برخی از سایت‌های معتبر داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است سرویس‌های اصلی شرکت گوگل، یعنی جیمیل و موتور جستجوی گوگل فیلتر شوند. باور این ادعا سخت بود تا اینکه دبیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه در مصاحبه‌ای با وبگردی ۲۰:۳۰ صدا و سیما ، از فیلتر شدن جیمیل و گوگل طی ساعات آینده خبر داد.

آقای خرم‌آبادی گفت: «پس از وصول درخواست های مردمی برای واکنش در قبال سایت های اهانت کننده و هتاک به ساحت پیامبر اسلام، لحظاتی قبل به این نتیجه رسیدیم که سایت های وابسته به شرکت گوگل که به اصرار خود برای اهانت در سایت یوتیوب (سایت وابسته به گوگل) ادامه میدهند تا اطلاع ثانوی پالایه شوند تا اعتراض ملت ایران را به دست اندرکاران...

ادامه نوشته

کدام شرکت‌های تکنولوژی چابک‌ترند؟

لینکدین ، اپل و فیس بوک در صدر
کدام شرکت‌های تکنولوژی چابک‌ترند؟

دنیای‌اقتصاد- شرکت‌های تکنولوژی معمولا به‌عنوان شرکت‌هایی که روند رشد سریعی دارند در فضای صنعتی و تجاری شناخته می‌شوند. در حقیقت این شرکت‌ها به خاطر ذات فعالیتشان که به روز و همراه با تغییرات جهان است، معمولا روند رو به رشدی را طی می‌کنند. حتی در شرایط بحران‌های مختلف اقتصادی هم شرکت‌های تکنولوژی خیلی زودتر از شرکت‌های فعال در صنایع دیگر روند بهبود را از سر گرفته و دوباره به روزهای سودآوری بازگشتند.


در این میان شرکت‌های بزرگ تکنولوژی که در سیلیکون ولی یا همان دره تکنولوژی جمع شده‌اند معمولا نبض فناوری روز دنیا را در دستشان دارند و به ای...
ادامه نوشته

پرفروش‌هاي موبایل سونی کدامند؟

پرفروش‌هاي موبایل سونی کدامند؟

بازار گوشی‌هاي Xperia سونی با استمرار تقاضای مشتریان روزهای گرم و پررونقی را سپری مي‌کند. مدل‌هاي Xperia Arc S ، Xperia ray و Xperia mini این برند با تقاضای مشتریان به‌عنوان گوشی‌هاي خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفی شدند. گوشی Xperia Arc S توانست با برخورداری از امکانات بالا در لیست پرفروش‌ترین‌هاي این برند قرار گیرد.


صفحه نمایش لمسی 2/4 اینچ خازنی ال سی دی با نور زمینه LED، نسخه 2.3.4 آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno 205 GPU، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسل با کانون اتوماتیک، فلاش Geotagging، LED و پانوراما 3D Sweep، GPS با A-GPS...
ادامه نوشته

انتشار واضح‌ترین تصویر رنگی

انتشار واضح‌ترین تصویر رنگی

واضح‌ترین تصویر رنگی توسط محققان سنگاپوري با يك شيوه چاپ به دست آمد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان اين شيوه كه در مجله نيچر منتشر شده برای ساخت ديسك‌هاي ذخيره اطلاعات با تراكم بالا قابل استفاده است. هر پيكسل در اين تصاوير با وضوح بسيار بالا از چهار تيرك با سرپوش نانوديسك طلا و نقره ساخته شده‌ است.


با تغيير قطر سازه‌ها كه د
ادامه نوشته

قیمت روز موبایل

قیمت روز موبایل
نتایج یک نظرسنجی درباره صفحه کلیدهای فیزیکی و هوشمند موبایل

براساس نتایج نظرسنجی انجام شده از یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه، کاربران بیشتر ترجیح می‌دهند که تلفن همراه آنها در مقایسه با صفحات کلید لمسی از صفحات کلید فیزیکی برخوردار باشد.

شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی شرکت فنلاندی نوکیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تلفن‌های همراه در جهان صفحه کلید فیزیکی را به سایر انواع صفحه کلیدها ترجیح داده‌اند. در این نظرسنجی چهار نوع صفحه کلید اعم از صفحه کلید کامل، لمسی، عددی یا فرمان صوتی مورد پرسش قرار گرفته بود. حدود 49 درصد از شرکت‌کنندگان اظهار كردند که آنها صفحه کلید کامل را ترجیح مي‌دهند که این میزان 15 درصد بیشتر از میزانی بود که کاربران به صفحات کلید لمسی توجه نشان مي‌دهند.
باک لی از شرکت نوکیا در وبلاگ این شرکت اظهار كرده است که صفحه کلید کامل یک نوع ورودی است که کاربر احساس آشنایی بیشتری با آن دارد. کار با این نوع صفحات کلید که شما هر دکمه را لمس مي‌کنید، نوعی بازخورد لمسی راضی‌کننده‌ای به دنبال دارد. وی افزود: صفحات لمسی هنگامی که به تصاویر نگاه مي‌کنید، به سایت‌های اینترنتی رجوع مي‌کنید و ویدئو تماشا مي‌کنید هیجان‌انگیز است، اما آیا به واقع این نوع صفحات برای تایپ کردن مناسب هستند؟
نتایج این نظرسنجی درست برخلاف آمارهای فروش است؛ چرا که آمارهای فروش نشان مي‌دهد که تلفن‌هایی که فاقد صفحه کلید فیزیکی هستند و صفحه کلید لمسی دارند از فروش رو به رشد برخوردار هستند. تنها شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه که توجه شدیدی به صفحه کلید فیزیکی دارند نوکیا و ریسرج این موشن هستند، این دو شرکت در بازار تلفن‌های هوشمند به سختی درحال تلاش کردن هستند.
این درحالی است که براساس گزارش‌های جدید، به رغم نتایج تحقیقاتی که نوکیا انجام داده این شرکت سازنده تلفن‌های همراه تلاش مي‌کند که اقبال اندک خود در بازار تلفن‌های هوشمند را با دو تلفن هوشمند لمسی جدید نوکیا لومیا 800 و 900 جبران کند. نوکیا یک شرکت چند ملیتی در حوزه ارتباطات است که برروی نقاط کلیدی مخابرات سیمی و بی‌سیم تمرکز کرده‌است. در نیمه دوم سال 2007 نوکیا حدود 38 درصد از بازار موبایل را در اختیار داشت؛ اما این سهم روند نزولی به خود گرفت؛ به طوری‌که در سال 2011 سهم نوکیا به 23 درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت. این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید مي‌‌کند.

...

ادامه نوشته